hej igen

Hej alla där hemma jag har varit i göteborg idag det var super duper skoj där äntligen har jag varit någon stans men jag vari backaplan där jag köpte fjädrar till min flugbindning och pälsar då tänker ni att det är inte det djurplågeri men jag tänker och¨så det men det gör något inget för det äter ni kanse ibland pälsen går till blandannat till flugbindning nu har inte jag något mer att berätta men min hotmail är [email protected] skriv där någon gång så ni vet så svarar jag alltid ni behöver bara skriva något som defdfdghhtyhtgffv eller något liknande den flugan som sitter på skärmen är någ en buse som att vara fluga hej då leverpastej

Kommentarer
Postat av: sebastian

hej på er

2010-05-16 @ 20:28:26
URL: http://holurar.blogg.se/
Postat av: sebastian

detta är mitt blogg jag fösöker skriva som ni ber om att få skriva hej då leverpastej

2010-05-16 @ 20:29:06
URL: http://holurar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0